20 Ağustos 2012 Pazartesi

İçerik

Merhabalar,
Bu bloğun amacını özetleyerek başlayayım söze...

Dünyamızın en önemli varlıkları olarak gördüğümüz çocuklarımızın en çok sevdiği yiyecekler maalesef evde yaptığımız o güzelim ev yemekleri değil, dışarıda özellikle AVM'lerin içinde olan fast food denilen hamburgerler, pizzalar, patates kızartmaları vs...
Bunların ne kadar zararlı olduğunu herkes biliyor. Ancak hadi kırk yılda bir dışarı çıktık cocuğumuzun gönlü olsun diye bu yiyecekleri almadan edemiyoruz.
İşte size çocuklarınızın alışkanlıklarını, dışarı çıktıkları zaman yemek yeme alışkanlıklarını değiştirecek önerilerim olacak...
Örneğin hamburger yapacağız, ancak etle değil ıspanakla...
Örneğin pizza yapacağız, ancak hamur yapımıyla uğraşmayacaz, her zaman bulabileceğimiz ramazan pideleriyle...
Gibi gibi gibi...
Hem siz çok uğraşmayacaksınız,
Hem de çocuklarınızın yeme alışkanlıklarını değiştirip daha sağlıklı beslenmelerini sağlayacaksınız...

2 yorum:

  1. sevgili super dadim:))))))
    merhabalar
    hayirli olsun blogunuz
    benim gibi torun sahibi bir annaneye,babaanneye
    gecmisi hatirlatiyorsunuz:)
    hayat cok degisti,
    ama sevgi hep ayni........hep ayni
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Cihan hanım, 20li yaşların sonuna gelmiş biri olarak "ne varsa eskilerde var" lafını kendime ilke edindim. Yılmaz Özdil'in dediği gibi anneannelerimiz tarhanalar, kurumuş sebzeler yaparken ne gerek var bunlara diyen bizler, sokaktan geçen sütçü amcadan alınan miss gibi sütle büyüyen yine bizler... sonrasında aman bakteri ama mikroplu diyerek bizi hazır ürünlere yönlendirenlere "kolayımıza geldiği için" hemen adapte oluverdik. sonrasını zaten anlatmaya gerek yok, kücücük cocukların, gençlerin hiç duyulmayan hastalıkları başgösteriyor. Çalışan bir insan olduğum için bloğuma cok zaman harcayamıyorum. Ancak sizin gibi tecrübeli büyüklerimin de desteğiyle inanıyorum ki özellikle çocuklarımızın beslenme konusunda biraz daha bilinç kazanacağız. Kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil